Hari ini merupakan hari yang ke-5 saya melancarkan blog Melayu Boleh ini untuk tantapan umum.Pelbagai komen yang saya terima daripada para pelawat dengan kewujudan blog ini dan penganjuran Cabaran Seo-Melayu Boleh.

Ini adalah antara komen-komen mereka yang postkan di dalam blog ini.

Stakim
Good info,maklumat yang mcm nie la kita nk apabila type keyword Melayu Boleh dlm Google
blog mcm nie la yg bgus dprd kuar blog yg xsenonoh tu.


Ahfizfazi
sampai sekarang aku takut dan risau bila nak taip perkataan melayu kat search engine especially kalu kat cyber cafe. dulu masa naif dulu aku selalu terkena. bila bukak je link kebanyakan web, mesti kuar popup yg bukan2.. org seblah pandang slack je kat aku.. hampeh
anyway aku sokong perjuangan ko yg baik tu


Aina
teruskan perjuangan mu wahai kawanku
bersihkan nama bangsa Melayu kita
good luck


Sciencegto
Blog yang cantik..harap dapat menundukkan laman web tak senonoh kesemuanya ye..


kairole
permulaan yg baik, hehe.camni la baru dikatakan melayu yang betul berkebolehan hehee

Untuk melihat semua komen yang dipostkan sila klik sini

Itu adalah antara komen yang saya terima daripada blog Melayu Boleh.Saya harap komen itu adalah luahan yang ikhlas daripada korang semua..Anyway thank for all yg support saya untuk Cabaran Seo-Melayu Boleh ini.

Melayu Boleh's Profile | Create Your Badge
Melayu Boleh's Facebook profile